IMG_4548 Šių metų spalio 18-24 dienomis mums tradiciškai pavyko sezono uždarymui pažvejoti Šumbare ,Kroatijoje. Tai buvo ne eilinė žūklė. Be draugų iš Rusijos pagalbos, tikrai aš to nepadaryčiau vienas.

Šių metų spalio 18-24 dienomis mums tradiciškai pavyko sezono uždarymui pažvejoti Šumbare ,Kroatijoje. Tai buvo ne eilinė žūklė. Be draugų iš Rusijos pagalbos, tikrai aš to nepadaryčiau vienas. Žūklės tema buvo maždaug tokia: trys dvejetai užima strategiškai svarbius sektorius ežere ir naudodami šiek tiek skirtingą taktiką , tačiau tuos pačius Renmarbaits pašarus, stengiasi siekti užsibrėžtų tikslų. Pirmą dieną žvejojame pilname ežere žvejų ,po to keturias dienas vieni ir pabaigai dvi dienas maksimaliai užimtame ežere. Ką aš manau apie strategiškai svarbius sektorius rudenį. Tai be abejo pusiasalis 21-as ir 22-as sektoriai, senasis ežeras 26-as ir 27-as sektoriai, bei kito kranto 16-as sektorius. Kadangi tai nebuvo varžybos , tai kiekvieno norai buvo panašūs : pagauti žuvų, nemažai ,tačiau dar ir didelių. Prieš mums atvykstant buvo ilgą laiką lietūs ir Karlovaco miestelis vėl skendo. Jame esančios 4-ios upės tiesiog susiliejo į vieną , daugybė kelių buvo uždaryti , namai , kiemai, mašinos skendo vandenyje. Vandens lygis Šumbare buvo maksimaliai aukštas, žvejai nesidžiaugė laimikiais. Tačiau orų prognozė gerėjo ir mums žadėjo geresnį laikotarpį.

Mes su Andriumi užėmėme 16-ą sektorių, Antonas su Jana (ABS), -21-ą bei 22-ą sektorius, o Vladislavas su Andrejumi užėmė 26-ą ir 27-ą sektorius. Susitarėme kasdien vieni kitus aplankyti, pasidalinti pasiekimais, aptarti naudojamą taktiką, pasikeisti patarimais. Skamba keistai juk taip nelengva peržengti save ir pasakyti draugams kurioje vietoje pvz užkibo 31,4 kg. karpis ir kokia kombinacija. Buvo labai įdomu stebėti vieni kitus ir aišku būti stebimais. Pavyzdžiui,- pirma diena mes su Andriumi bandome gaudyti kaip įprasta šiame sektoriuje tik įvertinę vėlyvo rudens poveikį. Antonas taip pat. Vladui lengviau, nes jo sektorius visasezonis ir vos ne žieminis. Antros dienos ryte pasikeičiame informacija. Antonas susirūpinęs, nes turėjo tik 2 kibimus ir tuos ką tik ir ne iš rudeniui būdingos vietos. Pas mus situacija identiška . Aš pareiškiu, kad galvoju , jog dar yra poveikis prieš mus žvejojusių t.y. šėrusių žvejų. Reik šiek tiek laiko “pasodinti” ant mūsų pašarų žuvis. Pas Vladą situacija geresnė. Jis turėjo 6 iš kurių vienas 28,6 kg. Mes turime reljefą iki 4-ių metrų gylio, Antonas iki 5-ių , o Vladas iki maksimalaus 6+ metro. Vadinasi mūsų veiksmai sektoriuje priklausomi nuo oro sąlygų , Antonas su Vladu gali patys koreguoti šėrimo taktiką priklausomai nuo oro sąlygų. Apie pašarus. Mes su Andriumi naudojom dviejų rūšių boilius , visą asortimentą pelečių, truputį grūdinių kultūrų bei bosterių įprastai rekomenduojamą kiekį. Antonas iš mūsų bazinių mišinių pagamino pats boilius, truputį “paturbinęs”  daug naudojo spood mišinių su grūdinėmis kultūromis , pelečių mažiau, frakcija mažesnė. Vladas buvo konservatyvesnis varžybinėms taktikoms ,tad pjaustė dviejų rūšių boilius , naudojo tik stambesnes peletes, šiek tiek grūdinių ir daug skysto maisto.

Nuo antros paros mes ir Antonas “užsikūrėme”, turėdami virš 10 kibimų kiekviename sektoriuje. Vladas gaudė stabiliai, tačiau be progresijos . Antono didžiausia žuvis buvo 23,3 kg , bet dauguma 8-12 kg. Mes turėjėjome 26-ių kg. karpį ir 2 po 20+ kg. Kitos žuvys irgi buvo stabilios nuo 14,2-18 kg. Taip pat visi kažkiek žuvų prarasdavome kliuviniuose , kurių rudenį padaugėja , nes rečiau valo nutrauktus valus. Sekančią dieną Vladui pasufleravau varžybinę vietą jo sektoriuje , nes žuvys suaktyvėjo seklesnėse vietose pagėrėjus orui, pašildžius saulutei. Kibimų kiekis padidėjo, tačiau žuvys buvo mažesnės ir Vladui nepatiko toks sportas. Tad vėliau jis grįžo į ankstesnę vietą tik patariau kaip ją pakoreguoti. Vakarop iš Vlado gavau žinią, jog 26-am sektoriuje ištraukė 31,2 kg. , o 27-am sektoriuje 31,4 kg. karpius. Mes su Andriumi gaudėme stabiliai, daug , bet savo didžiausios šioje sesijoje žuvies perlipti negalėjome, nors pagavome keletą žuvų beveik 20 kg. , 24,6 kg. , keletą 22-jų kg. svorio. Antonas gaudė gerai , vis pakoreguodamas pagal oro sąlygas šėrimo vietą, tačiau ta pačia šėrimo taktika. Jo žuvys buvo mažesnės. Tačiau likus gerai parai iki žūklės pabaigos pastambino spood mišinių sudėtį, padaugino boilių. Jo sugautų žuvų svoris padidėjo. Vakarop užkibo 27,4  kg. ir 27,6 kg. karpiai, bei keletas virš 20+kg.Vėlai vakare Antonas su Jana susikrovė inventorių ir prieš kelionę ilsėjosi viešbutyje.  Mes likome iki vėlyvo ryto, kadangi mums arčiau važiuoti, o ir pasisekė nufotografuoti dar vieną 22+ kg. karpį. Vladas su draugais liko iki vėlyvo vakaro, tačiau po tokių karpių kuriuos jie buvo pagavę, jau kitais nenustebino…

Susirinkę kartu nors trumpam persimetėm šios teminės žūklės įspūdžiais. Padėkojom vieni kitiems už galimybę bei gerai , naudingai praleistą laiką. Antonas su Jana turėjo 43-is, mes su Andriumi 45-ias, Vladas su draugais šiek tiek mažiau  žuvų, tačiau mes su Andriumi naudojomės vienu sektoriumi. Didžiausi egzemplioriai buvo Vlado sektoriuose, daugiausiai stambių žuvų atrodo pas mus su Andriumi ir vieną dieną turėjome net penkis dupletus, Antono su Jana didesni už mūsų big Fishai. Taip kad visi turėjome super žūklę ! Kombinacijų bei rūšių pavadinimų naudotų pašarų neparašysiu , tačiau bendras visų mūsų sunaudotas kiekis buvo virš 500 kg. Renmarbaits boilių ,pelečių, grūdinių kultūrų , bei skystųjų priedų.

Dar turiu pabrėžti, kad vistik nuo Naujų metų įsigalioja Šumbare draudimas naudoti boilius su konservantais tiek varžybų , tiek žūklės metu. Teks prisitaikyti prie griežtesnių reikalavimų ir į Šumbarą gaminti šaldytus arba džiovintus su druska bei tirpstančius boilius.

Iki susitikimo per Top-5 varžybas pavasarį !