13139131_999261620170350_6489693313883644248_n RENMAR- 2 komanda apie tai kaip vyko pasiruošimas varžyboms, kaip sėkesi kelionėje, bei trumpai apie pačias varžybas.

Varžybų pasiruošimas
Pačioms varžyboms buvo pradėta ruoštis labai anksti, dar 2015 metų pabaigoje sumastėme, kokius ir kiek pašarų naudosime ir iškart po Naujų metų kibome į darbus juos gaminti. Tiesa daugumai komandų taip pat ruošėme pašarus, tad galima teigti , kad ir dauguma kitų komandų pradėjo ruoštis tuo pat metu, na, bet šį karta kalbėsime apie save. Tai va, kaip ir minėjau po Naujų metų iškart kibimom į darbus, pradėjome gaminti tirpstančius boilius, kadangi jų gamyba užtrunka ilgiausiai, po to sekančiai pradėjome pelečių gamybą, bei boilių be koncervantų. Buvome nusprendę nenaudoti daug augalinės kilmės jaukų, tik šiek tiek kukurūzų, tad vietoj kanapių bei įvairių sėklų sąraše atsidūrė didelis kiekis įvairaus diametro pelečių. Šiek tiek faktų: su savimi į varžybas pasiėmėme 20 kg. kukurūzų, 20 kg. tirpstančių boilių, 20 kg. šaldytų boilių , bei 100 kg. bendroje sumoje įvairių diametrų bei skaldytų pelečių.

Kelionė
Kelionę pradėjome ankstų antradienio (balandžio 20) rytą.) 03:00 susitikome Grūte prie mūsų cecho ir dviemis ekipažais pajudėjome Kroatijos link. Kelionė vyko sklandžiai, kelionės nedrumstė nei įkyrūs Lenkijos pasieniečiai, nei kiti pareigūnai. Lenkijoje sustojome papietauti, kur prie mūsų prisijungė dar du Lietuvių ekipažai. Kroatijoje buvome anksti vakare, pasiskirstėme per kelis gyvenamuosius namukus. Vakare visi susitikome pavakarieniauti, tuo ši diena ir baigėsi. image-6Trečiadienio rytą atsikėlę visi pajudėjome link vietinio turgelio, apsipirkome to ko nesivežėme iš Lietuvos, ir pajudėjome apžiūreti telkinio, kuriame vyks varžybos. Kai kuriuose sektoriuose dar buvo žvejų, tad spėjome paklausinėti jų kaip jiems sekėsi bei pamatyti kelis kibimus ir laimikius. Bevaikštant prie telkinio, pradėjo rinktis daugiau komandų, kurioms taip pat buvo smalsu pamatyti Šumbarą dar prieš varžybas

Varžybos
Ketvirtadienio rytas, burtų traukimas, vieni laimingi kiti nelabai, bet visi patraukėme su dideliu entuziazmu prie savo sektorių. Mūsų sektorius buvo 13 (kaip Kroatiškas 25).IMG_0667Jame jau buvau buvęs prieš du metus su Renaldu, tad buvo nesunku orientuotis kur reikia žvejoti, Renaldas buvo daug informacijos pateikęs apie šį sektorių. Nieko nelaukę pradėjome įsikurdinėti. Augustas statė palapines, aš ruošiau pašarus….13:00 duodamas startas, masalai bei spombos skrenda į ežerą ir jau dvidešimties minučių bėgyje pirmas kibimas. Visi pasirinkimai, kuriuos pasirinkome ėmė veikti nuo pat varžybų pradžios. Po kelių valandų darbo turėjome pagavę 5 karpius, o tai reiškia svėrimą be eilės. Iki vakaro pagavome 7 karpius, du buvo virš 20 kg, tad pirmą dieną baigėme pirmoje vietoje, naktis rami vienas kibimas, bet tik išaušus laikui 08:00 pradedame šerti, ir už 15min, pasipila kibimai. Karpiai vienas už kitą didesnis kas mus labai džiugina tokio formato varžybose. Antra diena pareikalauja daug jėgų, bet adrenalinas ima viršų, noras rodyti dar geresnius rezltatus išlieka. Iki vakaro pasveriame 14 žuvų, ir po antros dienos mūsų mažiausia penkta žuvis yra 21.32 kg. Daugelis sakė, kad po antros dienos mes su tokiu vidurkiu jau užsitikrinome pirmą vietą, bet mes tuo netikėjome ir laukėme trečios dienos, kad galėtume sustiprinti dar labiau savo poziciją. Trečią dieną pradėjome lygiai taip pačiai kaip ir antrą, 08:00 spombos skrenda į jaukinamas vietas ir po 15 min. pirmas kibimas ir taip iki pietų pagauname keturis įspudingo dydžio karpius bei vieną amūrą 18 kg. Svėrimas be eilės per kurį pasveriame penkias žuvis, kurių bendras svoris be kilogramo šimtas. Įspūdingai atrodo toks svėrimas, iki vakaro pagauname dar keletą karpių, tačiau oras vėsta ir kibimų vis mažėja. Po trečios dienos dar labiau įtvirtiname savo pozicijas, o mažiausias penktas karpis yra 22,38 kg. Ir taip mūsų persvara vis didėja. Per likusias dvi dienas oras kardinaliai pasikeičia karpiai tampa pakankamai vangūs dėl atvėsimo, žinoma pagaunama dar karpių, vienas iš jų pakeičia mūsų 22,38 kg ir galutinėje įskaitoje mūsų penktas karpis yra 23,36 kg. image-36Taigi užimame pirmą vietą su bendru penkių didžiausių karpių svoriu 128.8 kg. Iš viso pagavome 48 karpius, kurių bendras svoris buvo 697 kg. dar 7 karpių neištraukėme. Toliau seka varžybų uždarymo ceremonija, vaišių stalas….

Pabaigai
Noriu padėkoti Renaldui už puikias varžybas, bei visiems, kurie dalyvavo, kurie nepagailėjo gero žodžio, bei liko iki pabaigos…Iki kitų metų Kroatija….O mes savo ruožtu pradedam ruoštis Ilgis Carp Cup varžyboms, beje tie, kurie neapsisprendę dalyvauti ar ne jose, kviečiu pamėginti sudalyvauti juk tiek daug Lietuvos tikrų karpininkų profesionalų nesusirenka į jokias kitas Lietuvos varžybas. Iki greito!